Wednesday, March 10, 2010

New Project (All for OO series)

alright.. finally reborn gundam and MG GN-X arrived.. and got a little extra thing.. the HG Clear version for O gundam and Exia R2 which i never plan to get it at first..

finally i got my HG Reborn.. antagonist especially the leader always have some bad ass MS which is special ability, strong, may a bit bulk and unique outlook.. i have been wishing to have it long time ago.. with such complicated structure.. i guess if it release in NG 1/100.. it will have a lot of articulation problem.. will discuss more about this kit when i assemble it..



the HG Clear version for O gundam and Exia R2 seems like having bigger box right.. in fact the width and height looks larger than MG GN-X.. but the deep?.. check the next picture.. the boxart is good to use for poster.. haha
This is the deep for HG Clear version for O gundam and Exia R2.. so thin.. and this is the picture for all the kit that i haven't build..
seeing so many people assembling their MG GN-X really obsessing me to build one too.. but luckily i haven't started because i will regret if i do it before seeing Keita's work on this kit.. i'm not sure what color he was use for the grey color part but it looks like yellowish silver which looks a bit like gold.. inspire me a lot.. i may follow the same color if i find the right paint.. picture from Keita's blog"

this new project may schedule start after May 2010 which after i finish my HG Masurao and MG Mk 2.. still got a lot to go for HG Masurao.. will update more soon..

7 comments:

divinelight said...

At last, my Masurao is arrived (pre-order item), but it will have to wait till my other PO (00riser/7swords) finished.

GN-X seems good, but don't have spare money to buy that one.

Tsukinari said...

Yes! seeing keita-sama's awesome GN-X makes me want to mod my Jinx instead of just re-paint ORZ... nice get on Reborns gundam.. It is nice kit except for cannon mode lolz..

ZoiDieCT ArchAeA said...

nice get lol

seven6398 said...

divinelight: oo.. thought is the post office problem because it do happen that send the wrong parcel to other people and that person receive it..

From the look.. i like it.. but i can't judge or say much now.. maybe i will share more when i start assemble this kit.. stay tune.. haha

Tsukinari: somehow Keita not do much on mod but he only have minor detailing and repaint a bit of this kit.. so far.. this is the kit that i saw he did not much on it..

hey the color scheme that you chose for your reborn is similar to its predecessor.. the one gundam.. i saw it from Q.. http://quentinlau.blogspot.com/2010/03/upcoming-gunpla-to-buy-list.html.. haha.. just my suggestion.. a blue beam saber will be nice for your kit.. haha

Zoidect: thx..

EXkurogane ~K'~ said...

Oh, i see, this 76398 is your blog! I'm Kay Stevenson form Facebook whom you just added. I've came across this blog in the past...

Hmm... everyone seems to be getting the GN-X, but i've put that kit in my waiting list, not really a must get now... I love Keita's paint job, i have o idea what he used cuz' his GNX overall looks metallic/diecast-like.

Shinra said...

Can't wait to see some MG GN-X progress, I'm excited to start on that kit as well.

seven6398 said...

Exkurogane: yeah.. i use to have your blog in my blogroll but the entire blogroll was gone when i try to edit my blog template and found you back from other blog so i added you in my facebook too..

Shinra: mm.. i think the process should be up in tsuki's blog, dalong.net and also keita's blog.. but not seeing anyone make some badass mod on this kit yet..

TagLine

Related Posts with Thumbnails